泰达米尔

Fragrance - Galen Crew

sweetest:

「新单」

美国童话王子Galen Crew全新单曲Fragrance~

一首能嗨起的歌,优美的旋律,温柔的声线,超好听!


歌词:

A world you may have heard of
有个你或曾听闻过的世界
But you've never seen
但却从未见识过
A feeling that you've known
有一种你熟悉的感受
But only in your dreams
但只存于你的梦境
A gentle wind of hope
一丝清风般的希冀
You could believe
令你足以相信

Am I the fragrance of it?
我是否那芬芳一缕?
The fragrance of it
有否透出清香气息
What you didn't know that you were missing until now
你曾不知晓自己错失人生几何,今才反悟
But you know you want it
但你自知渴望犹在
Am I the fragrance of it?
我是否那芬芳一缕?

Could the new age dawn
新世纪的曙光能否
Like a joyful melody
如欢乐旋律奏起
Could the nightmares fade
缠绕的噩梦能否醒来
From your memory
从你记忆中散去
And I try
我竭尽全力
And I fall
我失意倒地
But my heart beats
但我心依旧跳动
With love for you
随着爱因你雀跃

Am I the fragrance of it?
我是否那芬芳一缕?
The fragrance of it
有否透出清香气息
What you didn't know that you were missing until now
你曾不知晓自己错失人生几何,今才反悟
But you know you want it
但你自知渴望犹在
Am I the fragrance of it?
我是否那芬芳一缕?
Do I remind you of it?
我可有让你忆起?

We'll come alive
我们终将醒来
We'll come alive I know
定能迎接新生,我知道
We'll shine a light
我们会绽放光华
Where it wasn't light before
照耀曾经黯淡无光之地
Hey We'll turn the tide
嘿 我们定会改变困境
We'll make it home
我们定能回归家园

Am I the fragrance of it?
我是否那芬芳一缕?
The fragrance of it
有否透出清香气息
You know you want it
但你自知渴望犹在
Do I remind you of it?
我可有让你忆起?


评论

热度(185)